marți, 19 mai 2009

Bride Parade 2009

Dupa cum am scris si pe blog-ul cu timp liber, pe 17 mai (ziua Stefaniei si a Florinei) am participat la evenimentul numit 'Parada Mireselor' sau 'Bride Parade'. Poze, filmulete, interviuri... Foarte frumos.
Aici as vrea sa multumesc organizatorilor (Daniel Chindea si Reigna Couture), care s-au straduit mult si, puteti fi siguri ca a iesit ceva frumos. Desi sunt si blogarasi care din lipsa de activitate, catalogheaza tot ce iese din tipar drept prost, kitch sau mai stiu eu cum. Sunt mari fraieri....

Prima mireasa, in masina de epoca, imbracata nu extraordinar, dar placut, Loredana (Groza, pentru necunoascatori), a fost mai mult decat de nota 20. Nu stiu cat de mult a contat sau nu pentru imaginea ei parada, insa zambetul pe care l-a avut de la inceput la sfarsit si licarul din priviri au fost pentru mine dovada clara ca s-a simtit bine. A dat interviuri, a pozat cum doar ea stie, ne-a zambit si ne-a incantat. NU ma intereseaza ca are 40 de ani. Eu am 30! NU ma intereseaza ca are copil. Si eu am! NU ma intereseaza ca are riduri. Toate avem! A fost o papusa si vreau s-o felicit pentru bunavointa si caldura. Nu a avut acele fite de vedeta pe care le au multi. A fost o femeie intr-o rochie de mireasa si a dovedit ca s-a simtit bine.

Toate fetele au fost extraordinare. Cu rochiile aranjate, ele dichisite si coafate, cu buchetele mai mici sau mai mari, au facut efortul de a fi impreuna. Si cred ca s-a vazut cat de bine ne-am simtit. Toata lumea intorcea capul dupa noi, nu cu rautate, ci cu placere, am primit aplauze, zambete, strigaturi si claxoane. Am fost filmate si fotografiate si din zeci de masini, de parca armata din jurul nostru nu era de ajuns.

Am avut si 'futomodele', care au 'defilat' in masinile de epoca. Zgomotoase (poate prea mult pentru mine), insa deosebite de noi restul plebimii. Cu niste gene false imense, pene si pufi de diferite culori, cu rochii si voaluri si niste buchetele frumoase, au urmat-o pe Loredana si ne-au facut noua intrarea ;)

Pentru ca nu prea ma intereseaza pararea altora, ci doar a celor care conteaza cu adevarat pentru mine, va spun din toata inima: M-AM SIMTIT EXCELENT!

Pupici si va las sa savurati si alta galerie: http://www.casutanoastra.com/bride-parade-17-mai-2009/index.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bloguri, Bloggeri si Cititori