joi, 18 iunie 2009

Intre Mihai Bendeac si Mihail Drumes

Cu mare drag va spun ca urmaresc de ceva timp, comentand sau nu, blog-ul lui Mihai Bendeac. Este cel mai indragit personaj masculin al eci=hipei 'Mondenii', uneori transsexual. Ghinionul lui Naomi (nu pot sa feminizez asa un hal de nume, fara suparare...).

Astazi, dupa ce mam pus la curent cu jumatate de luna de posturi, sunt 2 posturi speciale pentru mine (hai, 3) care m-au facut sa-l gasesc dincolo de lumea show-biz pe acest om plin de energie. Ii iubesc energia...

1. http://www.bizcampus.ro/video/despre-teatrul-romanesc-cu-mihai-bendeac. pentru cine are putin timp si rabdare, a trecut de 25-27 de ani si are capul inca pe umeri, interviul este demential. Prin simplitate, calm, realism si apropiere fata de tine, ascultator. Este o mica analiza asupra teatrului iar eu consider ca nu doar viitorii actori ar trebui sa-l vizioneze. Ci noi cu totii, cat mai multi, asta daca ne place arta (a nu se intelege manele, mici, gratar si salbe de aur la gat!).

2. http://mihaibendeac.wordpress.com/2009/06/11/cum-te-prezinti-la-un-interviu-decalog/ Dupa cum cred ca v-ati dat seama, 10 reguli foarte simplu si direct spuse, pentru o prezenta reusita la un interviu. Asta pentru ca tot suntem in an de criza... Mult bun simt si realism razbat din cele scrise (ai fost la multe interviuri, domnule Bendeac? sau doar esti un bun ascultator?).

3. http://mihaibendeac.wordpress.com/2009/06/18/kama-sutra-rescrisa-by-bendeac/#comment-29002 in special ante-scriptum, punctul 6: "Pentru ca la romana elevii citesc comentarii in loc de carti." Azi am gasit "elevul Dima dintr-a saptea" scrisa de Mihail Drumes. Este o carte pe care am citit-o in liceu, am iubit-o (alaturi de "Invitatie la vals") dar pe care tata n-o avea in biblioteca. Din acest motiv mi-am dorit-o cu ardoare. Iar azi am avut un freamat nostalgic (inca il am, cu cartea alaturi va scriu) cand am vazut titlul intr-un chiosc de ziare. Si am avut noroc, era ultimul exemplar! (desi tata are 2 biblioteci impresionante, asta a scapat ochiului de vultur ;) )

Catre Mihai Bendeac fac o dedicatie: sa-ti pastrezi energia, realismul si dorinta de a impartasi celorlalti gandurile tale.

Respectele mele!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bloguri, Bloggeri si Cititori